Ryanair ќе го шири бизнисот уште побрзо до 2026-та година

58

Најголемата нискобуџетна европска авиокомпанија, „Ryanair Holdings Plc“, има намера да го прошири својот бизнис откако кризата со коронавирусот предизвика дури и повеќе загуби отколку што се мислеше.

Во финансиската година што завршува во март 2026-та година, бројот на патници за „Ryanair“ и авиокомпаниите на групата, како што е „Lauda“, треба да се зголеми на повеќе од 225 милиони, соопшти компанијата во четвртокот на Генералното собрание во Даблин. Ова е 25 милиони повеќе од претходните цели и повеќе од еден и пол пати повеќе отколку во финансиската година до крајот на март 2020-та година. Во тоа време, „Ryanair“ објави речиси 149 милиони патници.

Акциите пораснаа не повеќе од шест месеци откако беа објавени новите цели на концернот. Новата цел е 50% над претходната и ја засенува претходната цел за зголемување од 33% од нивото пред коронавирусот од 149 милиони, се вели во изјавата на „Ryanair“ во четвртокот пред годишното Собрание на акционери.

За да го поддржи растот на бизнисот, авиокомпанијата планира да ја прошири својата флота во текот на следните пет години со веќе нарачаните 210 авиони за средни релации „Boeing 737 Max“.

Извршниот директор на „Ryanair“, Мајкл О’Лири има намера да ги прошири понудите за летови кога другите авиокомпании се откажаа или ги намалија своите флоти како резултат на коронакризата. Како дел од овие мерки, ќе се отворат повеќе од 5.000 нови работни места во „Ryanair“ за пилоти, стјуарди и техничари.

Сепак, менаџментот ги поврза плановите со условот дека кризата со коронавирус нема да се влоши повторно и дека повеќе од 90 проценти од луѓето во Европа ќе бидат вакцинирани против Ковид-19. Многу земји од ЕУ, како што се Бугарија, Романија, но дури и Германија, сѐ уште се далеку од постигнување на оваа квота.

Компанијата во јули рече дека ќе ги задржи ниските цени на билетите во текот на зимските месеци за да ја зголеми побарувачката.

„Ryanair“ ќе се соочи со конкуренција од унгарската „Wizz Air“, која е слично позиционирана за можен брз иден раст. Се понуди да го купи својот нискобуџетен британски конкурент „EasyJet Plc“, што ќе ја доведе комбинираната компанија на исто ниво со „Ryanair“, објави „Bloomberg“ минатата недела.

Големите конвенционални превозници како што се „Deutsche Lufthansa AG“ и „Air France-KLM“ се соочуваат со финансиски и регулаторни ограничувања. И двајцата сѐ уште собираат пари за да ги прилагодат своите биланси и се обврзани да го ограничат проширувањето под условите за спас од владите добиени откако вирусот го попречи глобалното патување. „Norwegian Air Shuttle ASA“, „Alitalia SpA“ и португалската „TAP SGPS SA“ се меѓу другите операции што се намалуваат поради нивното преструктуирање.