3-дневно мени со кое ќе откриете дека е возможно да живеете без шеќер

351

Речиси секој од нас се обидува да живее поздраво и да изгуби некој килограм, со цел да си го подобри здравјето и да изгледа поубаво.

Избегнувањето на шеќери е многу поважно од избегнување на масти, и тоа е правилото според кое треба да се храните.

Ако престанете да се плашите од масти, а за сметка на тоа се откажете од шеќерите, очекувајте дека ќе ослабете двојно побрзо, плус ќе имате повеќе енергија, поубава кожа и коса.

Ако го лимитирате внесот на шеќери или целосно го исфрлите од исхраната, ќе може да заборавите на лошиот сон.

За да сфатите дека не ви се потребни, односно неопходни шеќери за да бидете среќни и најадени, докторите и нутриционистите нудат едно кратко мени кон кое може да се придржувате.

Доволно е да го пробате 3 дена и да ја забележите разликата.

Појадок

Кајгана со шунка или сланина
Варени јајца со мала количина на мајонез
Кафе со малку млеко и парче сирење
Меко сирење со шумско овошје и павлака по желба
Салата од свеж зеленчук со маслинки

Ручек

Месо по желба
Супа
Салати
Карфиол (не пржен)
Риба

Ужина или вечера

Печен зеленчук (карфиол, брокула, спанаќ, пиперки)
Кефир со помала масленост
Тост со авокадо и лосос
Било која опција од појадокот