3 кратки совети за поголеми градни мускули

968

Ова се трите клучни вежби со кои вашите радни мускули ќе изгледаат совршени.

„Веслајте“

Свиткајте се на половина и „веслајте“ со шипка за да ги зајакнете грбните мускули. Многу е важно да го зајакнете тој дел од телото, за да избалансирате со градните мускули. Градните мускули нема доволно добро да се развијат доколку имаат дисбаланс со грбните мускули, затоа секогаш водете сметка за грбните мускули.

Потисок за гради со TRX траки

За момент заборавете на лежењето на бенч клупа. Пробајте со гимнастички кругови или TRX траки, како еден вид на тренинг за подобри резултати. Наместо стандардните движења, вежбите за потисок правете ги со сопствената тежина за да активирате повеќе пекторални мускулни влакна.

Користете помал агол на потисок

Поголемиот број на боди билдери прават грешка со различните варијации на бенч пресата. Вежбите ги прават под вертикален агол и на тој начин пренесуваат голема количина на стрес на предниот дел и рамениците. Наместо тоа, вежбајте под агол од 20-25 степени, со што движењата би биле подиректни и посигурни.